Hari Tension Aku...

Adoiii.. hari ni hari Rabu.. hari sibuk gila aku... Sampai je office jam 07:30 am tadi terus on computer and start buat kerja.. Semalam, 1 hari suntuk aku terbazir membetulkan silap orang.. Ntahlah.. dah rasa mcm.. cerita pun tak guna.. baik amek.. betulkan sendiri.. dari pulang balik.. pulang balik.. salahnya tetap salah yang sama...

Kerja aku sendiri dan bertimbun2.. tambah hari ni pulak hari Rabu.. hari sibuk gila aku sebab kena attend weekly meeting dengan Client.. TENSIONNNNN.....

Kadang2 tu tak faham.. mcm manalah kita jadi manusia yang terima gaji bulan2 tapi buat kerja cuma lebih kurang.. tak ke terfikir gaji yang dibawa balik tu tiap hujung bulan kita bagi kat anak2 dan ahli keluarga yang lain makan... jadi darah daging... darah daging yang akan di hisab bila masanya dah sampai nanti??? Pelik aku!!

Ulasan