Sabtu, 6 September 2008

Ke mana perginya momentum :-(


Jam dah mencecah ke 11:57pm.. esok nak ke shah alam.. kelas start pukul 08:30am.. assignment yang bertimbun2 tak satu pun siap.. nak siap cam mana? cuit pun idak!! Tensionnya dalam jiwa ni, hanya Allah saja yang tau...

Entahlah... bila dah hujung2 ni.. momentum tu rasa macam... bukan kurang... bahkan.. macam dah tak de langsung!!! apa lah nak jadi aku ni... cam ni bila nak grad????? Terasa susah sangat nak kembali ke perspektif... BLURRRRR...

Ikut sepatah kata seorang teman "abis la kita esok.. kene leter dgn prof. karpet.." Bunyi memang lucu.. but memang pun prof. karpet ni kerja dia berleter.. harap2 sempena bulan yang mulia ni.. ada la belas ihsan dia pada aku.. Susah2 sangat.. bila dia berleter sok.. aku nangis je... biar padan muka dia.. waakakaka... (lawak bodoh boleh?)

Semester ni betul2 rasa tercabar dengan kerja.. assignment / study.. anak2.. personal life.. and macam2 lagi.. Bulan lepas... bulan ni... boleh kata tiap hari sabtu aku ke office.. nak menyudahkan kerja yang tak siap.. dan tak sempat disiapkan.. itu tak masuk balik lambat.. terkadang tu terasa bersalah sangat dengan budak2.. masa yang sepatutnya dihabiskan untuk anak2.. lebur kat office :-(

TENSIONNNNNN!!!!!!!!!!

3 ulasan:

kangasepthea berkata...

assalamu'alaikum.
tak sengaja ana mengunjungi blog saudari, kemana perginya momentum? hemat saya, tak usah kita mencari kemana larinya momentum but, bagaimana kita menciptakan momentum. semua orang besar dan berhasil adalah orang-orang yang mampu menciptrakan momentum dan mengeksekusinya menjadi amal nyata. dalam istilah lain menjemput bola bukan menunggu. . klik bog saya http"//kangasepthea.blogspot.com
ataw http://kangasepthea.multiply.com.
saudaramu seiman.

mother of two berkata...

salam...
thanks visit my log.
selamat berbuka..masak apaer hari nie...:)

payarumput21 berkata...

Salam.. and thank you 2 for balas visit.. :-) Semalam balik kerja sempat buat singgang ikan kembong je.. ari ni.. sampai rumah pun dah lewat.. masak kat kedai je..

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter