p/s Don't tell anyone.. PART 2 :-)

Sambungan dari cerita teman aka my date yang terima wrong sms... ;-P ....

Dah seminggu aku cuba mengelak sang teman ni.. kalau ikut sepatah kata Angelin.. the one that is not my type with smiley (referring to smiley that i put on the text the other day...) apa ke tidaknya... tuhan saja yang tau betapa aku rasa sangat2 malu dan bersalah akibat kecuaian aku sendiri...apa lagi yang boleh dicakap... mungkin dah disuratkan tuhan.. sang teman ni dapat "berita awal" dengan cara macam tu dari aku...

But that was last week... Minggu yang buat hidup aku tunggang langgang sbb ada Sponsor's and Steering Committee Meeting... Minggu yang mana bila semua director2 dari UK and US dtg ke Melaka dan menyusahkan hidup aku dengan kerenah mereka.. Minggu bila aku rasa 24jam yang tuhan bagi untuk sehari semalam tu macam tak cukup je... And each time bila datang minggu macam ni.. tak de orang yang berani ganggu aku.. I will alway be been seen jadi "kuli" (ha ha.. memang kuli pun..) pada semua ongputeh.. Minggu yang mana orang akan nampak aku selalu baling pen kat dinding sbb nak lepas geram.. (ha ha.. apa lagi yang boleh aku buat... cuma baling pen je la... nak baling director2 tu.. hmmm.. how i wish... wakakaka.. lawak bodoh lagi la tu..).

Oh! by the way, for those yang tk tau.. aku kerja dengan one of the foreign company in Malaysia and my boss is one of the bekas penjajah... now... need i say more? (ironic tone.. )

Apa2 pun.. minggu ni.. and hari ni in particular... aku dah tak dapat nak elak lagi... bila sang teman menegur aku.. dan makin rajin bertanya itu ini... Rimasssss....

Tiba2 teringatkan apa yang diucapkan Comel (bukan nama sebenar... ha ha.. member baik aku since sekolah lagi ni..), "ala Is... tah2 member bukan patah semangat.. tah tah.. dia gandakan effort utk buat you lebih suka kat dia.. LOL"... terasa kering darah sekejap.. "mana boleh cam tu.. put yourself.. will you still be interested if you know i am not... you buang masa ke dengan i? I know i will not..".. and Comel's next line buat aku jadi terdiam, "itu you... orang lelaki tak mcm tu Is.. I do think he likes you very much.. otherwise.. he will not be so peramah as he is now with you.." and my immediate response was... "ala.. tak baik tau dia ni!!.. do you have to be having that kind of thinking?.." and he just laugh and gelengkan kepala kat aku...

Some friend he is!... I am sure he must've enjoying himself very much dapat torture jiwa aku cam tu!!!

Apa2 pun.. rasa mcm "ridikilus" - ridiculous.. la pulak bila dah tua2 ni orang dok memikat kita..

Untuk sang teman... percayalah... nothing wrong with you... its just me... Aku belum bersedia untuk ini semua.. plus.. you are not my type.. Sorry..

Ulasan