En "Unta"... Sabar.. Sabar.. Sabar.. :-(

Dari hari isnin hinggalah ke harini - Jumaat, aku tension sangat2..

Monday: En "Unta" (hmmm.. if any of you knows arabic.. try to find out apa perkataanya.. and you'll know his name.. ) start kerja after 3 bulan cuti.. he is my other bosses from the Client side.. I was glued to my chair the whole day.. sampaikan Peter came to my place and was so suprised to know that i am around.. bukan cuti..

Selasa: lagi satu hari yang menyakitkan.. Sabar.. Sabar.. Sabar...

Rabu: lebih banyak sabar.. sabar.. sabar... sabar.. dan sabar.. Meeting dengan client. Meeting pulak bukan sekejap.. pukul 02:00pm sampai 05:30pm.. Mcm nak tercabut tangan amek meeting notes..

Khamis: Dave balik dr UK.. (yea... sukenya aku..) Itupun aku cuma dapat cakap dgn dia bila dah hampir lunchtime.. dari pagi.. asik meeting.. meeting.. meeting.. My annual dinner proposal was accepted in principal.. Now need to work out the budget in detail.. My tentative date is now confirmed.. My tentative venue is now confirmed.. at least.. this cheereed me up..

Jumaat: Sabar aku yang dah setipis kulit bawang akhirnya hilang .. air mata aku keluar jugak di sebabkan kerenah orang.. apa boleh buat.. and dalam sedih.. dengan air mata yang masih bergenang.. aku terima email dari teman sepejabat.. hmmm.. apa cerita pulak ni??? rupa2nya ada orang yang perhatikan aku seminggu ni.. !! (ha ha.. lelaki ke pompuan?? jeng.. jeng.. jeng.. kita tunggu kalau ada sequalnya nanti ;-p) buat teman yang perihatin.. terima kasih atas kata2 semangat.. eventhough.. it didn't help.. still.. thank you for the keperihatinan..

Ulasan