Selasa, 23 Disember 2008

Dia???

Hari ni.. entry suka2 hati.. :-) Entry untuk diri sendiri.. ;-p

Sebabnya??? Hari ni aku sungguh senang hati.. walaupun badan masih lagi tak sihat.. tapi.. hati ini sangatlah gumbiranya..

Ceritanya.. Tetiba je tercelik mata tengah2 malam dengar phone menjerit lagu "Disenchanted".. sapa la pulak memalam call.. tak reti2 ke orang tido bila malam.. dah dekat pukul 1am pun.. :-(

"Is... tido??".. pendek je bunyinyer.. walaupun tak bukak mata.. aku cukup tau sapa tuan punya suara di hujung sana.. dah lama tak dengar suara dia.. lebih2 lagi sejak dia ke Kerteh sebelum puasa yang lepas.. jarang sungguh kami bertukar2 cerita.. apatah lagi bertukar2 sms.. tah apa mimpi call gaknyer.. dan kami pun berbual lah hingga pukul 3 pagi..

dan hari ini.. dan hari esok.. cuma tinggal dua hari saja lagi.. aku ada temujanji.. :-)

lambatnya masa berlalu... (**sigh**)

7 ulasan:

mother of two berkata...

kak...demam lagi ker? mudah2an cepat sembuh yer...pas tu bila dah dating jgn luper cerita jugak..hehehehhe

lunaticg berkata...

salam....
mesti seronok kan? dah lama tak jumpa kawan lama. mesti ada banyak yang nak cerita.

.:dura:. berkata...

wah..sape kah...
ahaha...
cepat sembuh ya....

Ummibatrisya berkata...

semoga cepat sembuh :)

siapakah gerangan orang itu

yang sanggup berjaga hingga ke jam 3 pagi bergayut di tipon :)

jane berkata...

salam is,

apakah..................!
hehe, dah sehat ya!

payarumput21 berkata...

Salam..

Shiela: hehehehe.. demam.. demam.. masih demam.. :-)




Lunaticg: salam kenal.. :-) hmmmm.. memang tak sabar... dah lama tak dengar cerita.. dah lama tak bercerita.. ntah apa2 la cerita tu nanti yang nak di cerita2..



Dura: ehhhhh.. budak2 kena duduk diam2.. tak boleh banyak tanya.. ;p




Ummi: bukan sengaja nak berjaga sampai pukul 3pagi.. dah orang pun call dekat pukul 3pagi..

and.. makaseh.. mudah2an cepat la kita sembuh.. kang tak sembuh tak boleh pulak kuar bertemujanji ye.. :-(



Jane: hampir sihat.. hampir sihat.. perasaan dah sihat 100% ;p

hady berkata...

dan hari ini... dan esok...
(eh, itu dua hari lepas..)
makna nya, dating tu hari ni!

so, siapa kah? bagaimana kah?
esuk sure ada bumper issue khas
sempena dating yang romantis..
hehehe, peace :p

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter