Isnin, 5 Januari 2009

Kenapa?? :'(

Tak tau nak tulis mcm mana.. tak tau nak mulakan dari mana.. tak tau ayat apa yang mesti disusun dulu.. cumanye..

:'( :'( :'( :'( :'(

Ada insan yang diluar sana.. yang aku cuma kenal pada nama saja.. yang aku tak pernah sekali pun bertukar2 ayat.. yang aku sendiri tak tau dari mana dia kenal aku.. yang aku tak pasti apa "thrillnya" pada dia.. sehingga menikam aku dari belakang
:'(


Wahai insan.. seandainya sedang membaca.. kiranya hanya kamu saja yang tau diri kamu.. dan tau niat hati kamu.. kenapa??? hati ini betul2 terluka dengan cara kamu.. kenapa tidak bersemuka dengan aku jika dirasa apa yang kamu ada.. adalah sesuatu yang pasti???

:'( :'( :'(

16 ulasan:

DrSam berkata...

dalam hidup, tiada yang pasti. Yang ada hanya kemungkinan. yang pasti cuma hari itu, sesiapa pun tidak tahu.

wish you all the best.

payarumput21 berkata...

Salam DrSam..

At the moment i am feeling as if i am standing in quagmire..

:'(

Aza...As :) berkata...

alahai...entry yang sedih pulak kali ni...ceria-ceriakan lah hidup di tahun baru ni kak :)

jane berkata...

salam is,

napa sedih ni beb ?
tabah ya, pedulikkan orang2 itu. dah penat, dia berhenti.

payarumput21 berkata...

Salam Aza..

susahnya nak ketawa bila hati tengah menangis..
:'(

payarumput21 berkata...

Jane, Salam..

memang dah di buat tak tau.. tapi.. makin di buat tak tau.. makin galak pulak dia.. tak faham sungguh..

Tak pe lah.. biarkan lah dia.. mungkin dia sunyi.. dah tak de benda yang lebih penting yang nak dibuat.. mungkin.. bila dia dah bosan.. dia akan cari mangsa lain untuk di "stalk"...

luna berkata...

alamak..saya ni selalu je miss the train bila bab2 camni..

sapakah?apakah gerangan nye ye kak?

very disturbed mind la org itu!

hady berkata...

oh, jangan risau
just keep on walking
xpayah peduli pun
nanti dah penat, dia berenti la
anggap saja semua tu satu drama
hehehe

lastyear, keta saya pernah kena calar
siasat punya siasat, org yg saya kenal rupanya yg calarkan..

well, kita xleh nak puaskan hati semua orang kan?..

Ummibatrisya berkata...

is,

sapa pulak yang suka ganngu hidup orang ni :(

yang peliknya orang yang kita tidak kenal pulak tu kan

is, biarkan ajelah orang itu, penat bercakap berhenti lah dia

jangan sedih, sedih

tahun baru semua kena baru

senyum selalu :)

wati berkata...

biasalah tu dalam dunia ni mcm2 perangai...yg baik dgn kita pun ada yg sanggup buat ?#####@!!! kat kita....jaga diri baik2 tau

Mya berkata...

sabar wak eh.. harap semua masalah dpt diselesaikan cara baik k.. senyum sikit.. :-)

payarumput21 berkata...

Salam.. Luna / Hady / Ummi:

Terima kasih semua.. entahlah.. mungkin betul.. kalau penat nanti dia diam la.. bila kita tak layan.. harap dia cari orang lain la pulak..

cumanya.. sementara nak tunggu dia penat.. sementara nak tunggu dia cari orang lain.. rasa tension la jugak..

payarumput21 berkata...

Salam Wati..

Memang betul tu.. dunia sekarang.. susah nak jangka apa ada dalam hati orang.. tak sama mcm hati kita ek..

Terima kasih.. Insya Allah..



Salam Mya..

:) Memang sabar je la selagi boleh.. Apa lagi yang boleh dibuat..

Pak Yob berkata...

monolog duka ni...itu adalah part and parcel of life...

Grow2g3th3r berkata...

nie lah asam garam kehidupan.... dan yg pasti, tak semua orang suka jika kita di puji dan tak semua simpati jika kita dikeji....itu pasal atuk nenek kita buat pepatah..."rambut sama hitam,.. hati lain2"

payarumput21 berkata...

Salam..


Pak Yob:
part and parcel yang terpaksa diacknowledge.. suka ataupun tidak.. :)


Grow2g3th3r:
Memang betul.. susah nak duga hati orang.. cumanya.. rasa kenapalah diri ni pulak yang di target.. apa la yg benefit pd dia..

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter