Sabtu, 23 Mei 2009

Aku dah letih....

Menjerit sekuat hati... tapi.. kenapa masih lagi tak didengari??????
Haihhhh....

:-(

p/s - entry utk diri sendiri..

5 ulasan:

catz_mafia berkata...

Kak Isma,
Erk.. nape ni kak? Sabar ek.. Meh cite kat kitorang ni.. tak elok pendam sorang-sorang..

DrSam berkata...

yang terbuku dihati memang tidak elok disimpan. Lagi lama disimpan, boleh meletup. Luahkan.

Aza...As :) berkata...

Sabar banyak-banyak kak isma...jangan kata tak der yang mendengar....ALLAH kan maha mendengar :).....

dah lama tak drop komen di sini...selalu jugak masuk...tapi hanya sedakar membaca ;)

Hamidah Mohamad berkata...

Bawa banyak-banyak bersabar ya dek,mungkin masih ada hikmah di sebalik segala yang berlaku.

payarumput21 berkata...

Salam..

Ana: Tengah mencari2 kesabaran.. Mudah2an dikurniakan Allah.. :(


DrSam: Sesungguhnya.. yang terbuku dihati.. tak patut diluahkan.. kiranya meletup.. boleh terbalik dunia.. hahaha.. :(



Aza: Terimakasih mengingatkan.. Sememangnya Allah tu maha mendengar.. and terima kasih juga kerana tak jemu singgah di rumah akak..

kebelakangan nie.. lebih banyak menyinggah dirumah orang.. dan berlalu tanpa meninggalkan pesan..


KakHamidah: InsyaAllah.. doakan semoga ketabahan tu sentasa berteman dengan saya.. and hope you are in your very best of health too.. Take care ya..

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter