Sabtu, 27 Jun 2009

PENGUMUMAN...


Setahun yang lalu... aku rasa betul2 tertekan.. dengan segala macam kerenah kehidupan.. tak ada sesiapa nak bercerita.. tak ada tempat nak mengadu.. tak ada tempat nak menangis.. aku jadi betul2 buntu..

Terasa hidup tak berlaku adil pada aku..

Entah dari mana datangnya semangat.. aku yang memangnya suka menulis.. mula berjinak2 dengan dunia blog.. tujuan asalnya.. hanya untuk melepaskan segala buku dalam hati..

Dari Firnasya.. aku kenal Mother of Two.. kemudian Ummibatrisya.. and.. Kak Ummi.. Aza.. Hady.. Wati.. Cik Saya dan lagi.. dan lagi.. dan lagi.. dan lagi...

Walaupun tak pernah bersua muka.. kalian sangat2 baik dan mengambil berat.. TERIMA KASIH.. Dari hanya medium untuk menghilangkan tekanan.. blog ni bertukar menjadi tempat bertukar2 cerita dan khabar berita.. And tak sangka.. rupa2nya medium yang ku sangka tak akan ada sesiapa yang kenal aku.. dan juga cerita2 aku.. ada juga yang kenal.. hahaha.. (sapa lagi kalau bukan.. Cik Dudu kita..)

Buat teman2 yang diluar sana.. maafkan aku andaikata kebelakangan ini aku benar2 sibuk.. dan hampir tiada masa untuk menyinggah.. atau bertanya khabar berita.. juga bertukar2 cerita.. sesungguhnya diam aku bukanlah kerana lupa.. tetapi sedang menghadapi kehidupan yang aku sendiri tak pasti...

Aku terpaksa mengundurkan diri buat seketika sehingga...

Mudah2an tak lama.. Kita jumpa lagi nanti..


p/s - Ana.. jadi ke datang melaka??? jangan lupa calling2 yea.. akak tunggu.. :)



9 ulasan:

catz_mafia berkata...

Kak Isma I yang tersayang,
Akak, Ana tengah wat paperwork nak ke sana.. nanti Ana bagitau camne resultnya ek... Harap2lah jadi...
Nak sangat jumpa akak...

kamal berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Aidura Sofiee berkata...

salam ziarah.

Ummibatrisya berkata...

dont take too long :)

As@Aza :) berkata...

saya akan merindui tulisan kak isma nanti...jgn lama2 mendiamkan diri tu yeeerr....walaupun jarang tinggalkan komen...tapi saya menjadi pembaca setia di sini ;)

Bapak berkata...

Kak Isma,

Kalu itu (mengundur diri sementara) terbaik buat akak, lakukanlah.

Bapak sentiasa doakan agar Allah sentiasa melindungi Kak Isma sekeluarga.

semoga blog ini kembali berseri dengan coretan kak tidak lama lagi.

DrSam berkata...

selamat berehat dan beruzlah sementara dialam maya. Jika ada kelapangan dan waktu mengizinkan, sila coret kembali nukilan rasa.

mother of two berkata...

ooo sy pun amat berbesar hati dapat kenal ngan kak isma..walau dulu takde jodoh nak jumpa... tapi insyaallah blk kali nie harap kita dpt bertemu... dan dapat gak sy collect duit raya utk my angel... sekali ngan duit raya tahun lepas yer...hehhehehehe

wati berkata...

Sama2 sibuklah kita nie....jaga diri 2...

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter