Sabtu, 22 Ogos 2009

Salam Ramadhan...


Ramadhan Al-Mubarak buat semua... Semoga kita
dikuatkan hati.. diteguhkan iman.. diberi kekuatan..
Insya Allah...

Selamat menempuh 30 hari yang penuh dugaan..

14 ulasan:

mother of two berkata...

salam ramadan dari sy utk kak isma.. masak aper malam nie utk hubby yg hensem tu:)

jane berkata...

salam ramdhan is,

pose ke ? hehe...
ni tengah lepak2 ngan zara. daling ke semejid. perut berat nih!

DrSam berkata...

Salam Ramadhan almubarak. Semoga mendapat keberkatan dibulan yang mulia ini.

MAMASYAZA berkata...

selamat berpuasa utk kak is sekeluarga

payarumput21 berkata...

Salam Shiela..

Buka masak campak2 je... huhu.. tak larat nak masak.. letih puasa.. huhu..

payarumput21 berkata...

Jane, salam..

Sama la kita.. perut berat.. mata lagi berat.. jari2 nak angkat tekan keyboard pun macam tak larat.. :)

payarumput21 berkata...

Salam DrSam..

Sama2 kita.. semoga dapat menampung amal ibadat yang masih tak sempurna..

payarumput21 berkata...

MamaSyaza...

Salam Ramadhan jugak...

Bapak berkata...

Selamat menjalani ibadat sepanjang Ramadan ini buat Kak Isma sekeluarga

ibuayu berkata...

selamat berpuasa

payarumput21 berkata...

Selamat menjalani ibadah puasa buat Bapak dan IbuAyu juga...

Semoga Ramadhan kali ini membawa barakah yang berlipat ganda buat kita semua.. meneguhkan iman kita.. menjadikan kita insan yang lebih sempurna dari tahun2 sebelumnya.. InsyaAllah..

:)

~~@lyci@~~ berkata...

salam ramadan...

MAMA 2 FIRNASYA berkata...

Salam Isma!

Ya ampun diam jekan, tau2 dh berdua + 3, hehehe, nway congrats la ye...N selamat Berpuasa dear!

payarumput21 berkata...

Salam Alycia..

:) Ramadhan Al-Mubarak jugak buat Alycia dan keluarga..


Salam Jas..

:)... Ha ah.. dah berdua + 3. Doa2 kan semoga lepas nie.. berdua + 4 pulak ye..

Selamat berpuasa to you and family too..

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter