Ahad, 31 Januari 2010

Big Girl Don't Cry...

Kebelakangan ni.. atas beberapa alsasan yang aku sendiri tak tau.. ALASANkah??? aku sering cepat emosi.. **hehehehe.. betul ke ayat aku ni??.. cikgu2 kat luar sana.. help please..** Penat sangat ke aku? Sibuk sangat ke aku? Stress sangat ke aku?... Entahlah..

Cuma... apa yang aku tau.. kebelakangan ni aku sangat2 tertekan.. dan terasa tak de tempat nak aku salurkan perasaan aku..

1. It does not matter what people say.. or what I do.. I still am worry over me and not being able to find a right job at a right place.. or perhaps.. not being able to find job at all.. :(

2. Penat menguruskan banyak benda yang aku sampai kadang2 rasa macam tak bernafas langsung.. dan tiada masa untuk diri aku sendiri.. :(

3. Tak mampu untuk bercerita pada EnAmat.. apa yang berada dalam hati kecil aku.. bimbang kalau2 aku, juga resah hati aku bakal jadi beban pada orang.. :(

Hari sabtu yang lalu.. entah kenapa.. aku jadi terover sensitif.. aku rasa.. aku tak dipedulikan.. aku terasa aku dibelakangkan.. aku rasa.. TERPINGGIR... Nak sangat aku luahkan segalanya pada EnAmat.. tapi EnAmat sibuk.. nak jumpa dia pun susah.. apatah lagi nak bercakap.. sudahnya.. aku cuma memendam perasaan.. dan sudahnya.. aku menangis sorang2 dalam kereta.. kerana tak mahu orang lain tau.. aku sedang bersedih...

Big Girl Don't Cry ???? .... :'(

p/s - I once said to myself.. Sedih tu hanyalah perasaan yang bersifat sementara.. I'll go away when the time comes.. **sigh..**

2 ulasan:

DrSam berkata...

harap perasaan itu berlalu segera, seperti juga kitaran biologi yang lain.

payarumput21 berkata...

Salam DrSam..

Dengan harapan yang menggunung tinggi... :)

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter