Ahad, 4 April 2010

Layar Impian


Aku bukan lah peminat Ella.. but.. dulu selalu jugaklah aku pergi konsert dia.. dari dia menyanyi dgn The Boys.. sampailah bila dia decided utk menyanyi solo.. but that was once upon a time..

Hari ini.. tetiba saja hati aku jadi sedih sangat2...

Kereta Oren selalu kata kat aku... dia tak suka baca entry sedih aku.. dia tak suka kalau dia tau aku sedih... but hari ini hati aku rasa sangat2 sedih.. tanpa sebab (??)

Betul ke tanpa sebab? Cuma aku dengan hati aku saja yang tau..

I can put my fake smile, my fake cheerie face, my fake jolly mood.. still.. it is all fake.. Just like angeline always says.. "You can really fake it really good.. and you're not even trained to sit behind counters.. I'm impressed".. haha.. for those who sits behind counters.. very sorry for the remark.. I always have problems with you guys.. **uiksss... lari pada tajuk la pulak.. hehe.. selingan tak puas hati nih..**

Buat insan yang memang tak pernah hilang dari hati aku.. yang pernah sama2 rasa susah dengan aku.. yang selalu kata aku ni menyusahkan.. aku kira kau masih ingat lagi lagu ni kan?? Kita pernah sama2 pergi tengok kat stadium negara dulu.. Kita duduk kat depan pentas.. depan sekali... walaupun tiket kita sepatunya hanya melayakkan kita duduk kat belakang.. aku harap sangat2 kau faham.. apa yang ada dalam hati aku.. aku tak pernah benci.. apatah lagi berdendam..

Aku sentiasa mendokan kebahagiaan kau... Aminnnn...


p/s - hari nie.. hari emo aku.. **but then.. to think again... hari2 pun.. hari emo aku**


2 ulasan:

Snowwhite Zone berkata...

so touching...

n speechless...

payarumput21 berkata...

Salam Snowwhite..

Entry emo tak tentu pasal untuk diri sendiri nih.. tak tau la pulak sudah menyentuh hati orang lain.. :))

Thanks for dropping by and salam kenal..

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter