Selasa, 15 Februari 2011

Alhamdulillah...

Tanggal 09-02-2011 @ 11:22am, Muhammad Iman Khaled telah selamat dilahirkan... Alhamdulillah... untuk segala kurniaan dan nikmat Allah pada aku juga keluarga..
Juga Salam dan Salawat buat nabi junjungan kita Muhammad S.A.W.. Salam Maulidur Rasul buat semua teman2 diluar sana...







10 ulasan:

Ummi berkata...

dah bersalin ye, tahniah :)

Yong Ana berkata...

Kak Isma,
Tahniah kak.. wah bertambah lagi seorang anugerah Allah untuk akak dan keluarga.. Alhamdulillah.. amboi2.. sempat lagi blogging ek.. hehe.. jaga diri akak k..

Salam Sayang dari kejauhan...

MAMA 2 FIRNASYA berkata...

Alhamdulillah..tahniah Isma..

♥MAMASYAZA♥ berkata...

alhamdulillah dah selamat semuanya.
bulatnye hero kecik tu.
selamat berpantang n salam maulidur rasul

Maya berkata...

tahniah kak...kacak hero nya, salam maulidur rasul juga..

Salam dar jauh :)

payarumput21 berkata...

Salam Ummi:
Terima Kasih.. kita tunggu turn ummi pulak.. teringin nak tau nama yg org tu dah lama reserved... :)


Salam Ana:
Alhamdulillah.. rezeki Allah.. Makaseh dear.. hahaha.. nak tido tak biasa tido siang.. nak buat kerja mmg tak boleh.. nak melangut je.. mcm tak sanggup je.. tu yg upload gambar..


Salam Jas:
Terima kasih... sudi lagi berkunjung kat rumah kita yg dah naik sawang ni yea.. :)

payarumput21 berkata...

Salam Sue:
Alhamdulillah.. berakhir jugak penantian tu kannnn... Syukur sangat2 sbb semuanya dah selamat..
Bulat? Hahaha.. jgn tak tau.. keluar2 akak pun "opocot" terkejut.. 3.85kg kata nurse.. hahahaha.. and salam maulidur rasul kembali..


Salam Maya:
Kacak ke? **makin kembang la hidung tuan punya badan..haha**
Terima kasih.. walau dari kejauhan masih sudi mengucap selamat.. and salam maulidur rasul juga buat Maya..

Bapak berkata...

tahniah Kak Isma & hubby.

wah comelnye Muhammad Iman Khaled!

semoga dia jadi anak yg soleh..

payarumput21 berkata...

Salam Bapak:
InsyaAllah.. Semoga besarnya menjadi anak yang beriman dan beamal soleh.. Aminn..

Tanpa Nama berkata...

tahniah akak...
dia smile la...
sara sekuntum bunga ja dalam taman tu..

-anon xda blog-

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter