Rabu, 23 Februari 2011

And 4 more weeks to go..


Sekejap je pejam celik.. pejam celik.. dah 2 minggu umur Muhammad Imann Khaled.. Yay!! maknanya dah dua minggu jugak makcek menghabiskan hari2 berpantang makcek.. hehehe.. tak lah seteruk mana pun bila difikir2 kembali..

Imann selepas 2 minggu.. punyalah tembam pipinya... Bila tengok2 muka Imann.. teringat abangnya masa kecik... lebih kurang muka Aiman la pulak... cuma Aiman putih melepak... Imann pulak merah kulitnya... **eh.. ke gelap.. LOL** And... susahnya nak tengok dia bukak mata... tak pernahnya dapat... asik tido je..

Alhamdulillah.. setakat nih.. Imann tak banyak kerenah.. sama mcm abang2 and kakak nya masa kecik.. harap2 berterusanlah... Jahit kat perut makcek pun dah semakin pulih.. and pergerakkan pun dah tak sesakit minggu yang lalu.. Alhamdulillahhhh... syukur.. berkat doa kawan2 jugak tu.. terima kasih ye..

Minggu ni makcek menghabiskan hari2 berpantang tanpa En.Amat.. memula tu mmg terasa payahnya.. maklumlah bila Imann bangun tengah malam sebelum2 ni.. En.Amat yg bangun dan angkat.. but bila dia tak de.. terkial2 makcek nak bangkit tapi.. tulah.. luka jahit dah makin pulih.. pergerakan pun tak sesukar dulu.. cuma makcek masih lagi takut nak melasak... ngeri sgt2 bila dengar cerita "misi" kat hopsital aritu pasal patient punya jahitan terbukak.. and terpaksa jahit semula... WAAAAAAAAA... jgn jadi kat makcek dah la... yg ni pun trauma masih tak ilang2... ngeriii!!!!..

Tak sabar nak menghabiskan pantang.. sebabnya... teringin nak makan mcm2.. tengok org minum air 100plus pun rasa mcm sedap sgt.. hahaha.. kesian makcek kan.. tak pe.. masanya akan tiba juga nanti..

Apa2 pun... minggu ni makcek rasa happy.. Alhamdulillah...

1 ulasan:

Cik LEa berkata...

selamat berpantang sis... :-)

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter