Ahad, 8 Mei 2011

SPECIAL DEDICATION..

Teringat time budak2 kat rumah ni masih kecik2 lagi.. Seminggu sebelum hari ibu.. puas mengajar ucap “Selamat Hari Ibu” so.. bila hari ibu.. budak2 ni boleh la ucap kat ibu kannn… and sebab lagi satu time tu ialah.. nak kenen En.Ayah.. supaya En.Ayah tau.. ohhh.. hari ibu.. so boleh la beli “adiah” utk ibu.. hahaha.. **nawaitu makcik yg tak boleh belah nih…** and bila tiba hari yg ditunggu… makcik pun cakap.. “hari apa ni kakak?.. Selamat Hari..????” and kakak yg tengah sibuk main tu pun berhenti.. sengih.. tengok makcik.. and terus dia jerit.. “SELAMAT HARI HARI..”.. kah kah kah.. bagai nak berguling makcik dengar selamat hari2.. so.. moral of the story.. apa pun kita buat.. nawaitu tu kena jelas.. jangan terpesong okehhhh… To all great ladies out there.. HAPPY MUM’S DAY.. and KUDOS TO JOBS WELL DONE… and SELAMAT HARI HARI oppss.. IBU..

6 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

selamat hari ibu buat akak jugakkk
saya baru tau, rupa mmg ada tempat kat melaka ekk paya rumput tu..kesian saya tak tau

DrSam berkata...

Semoga berbahagia dan diberkati lah ibu-ibu semua kerana diingati dengan penuh kasih sayang oleh anakanda sekalian.

Selamat hari ibu kepada ibu-ibu dan bakal-bakal ibu.

~~@lyci@~~ berkata...

selamat hari ibu yer ;)

Irfa berkata...

selamat hari IBU..

hahaha.selamat hari-hari :-)
mmg pun.masa kecik dulu sy pun buat camtu gak,.sekarang dah besar sikit dia pulak yg mghitung hari ngalah kan si ibu :-)

payarumput21 berkata...

Salam Sue
Selamat Hari2 ye.. hahaha.. Laaa.. awat cek dok ingat kami melawak ka? Jangan tak tau pulak na..Sunggoh ada Payarumput di Melaka ni.. Satu kat Tangga Batu, Satu di Masjid Tanah.. and satu lagi di Cheng..

Salam DrS
InsyaAllah.. sama2 kita ya.. semoga berbahagia dan diberkati.. Aminn.. :)

payarumput21 berkata...

Alycia
Sama juga utk alycia... Semoga kita akan terus berbakti dan diberkati Allah.. InsyaAllah..

Irfa
Hahaha.. lega rasa sbb akk tak keseorangan.. ada jugak yg buat mcm tu ek.. hehehehe..

jom baca quran

Me.. Today...

    follow me on Twitter