The Wolf & The Elephant..

Yesterday marked Day 1.. 
Imann is officially darjah 6..
Bukan main awal.. pukul 6:20pagi dah siap solat subuh & tunggu ibu.. ready nak ke sekolah..


Lewat petang sebelumnya teacher WA ibu senarai pengawas bertugas..
Giliran Imann untuk baca doa during perhimpunan untuk hari pertama persekolahan..
Hahaaa.. ibu pulak yang deborrr..
Imann on the other hand..
Kemain excited nak naik pentas baca doa..
Beza sungguh zaman Kita..
😅

And..
Just so you know..
As I sat down by the pool..
Gazing at the dark sky..
Searching for the moon..
My heart prayed..
Ya Allah.. dengan mudah .. kau jadikan langit yang berdiri megah dan tinggi tanpa ada tiang yang memegangnya.. 
Peganglah aku Ya Allah..
Peganglah aku sebelum aku jatuh..
Peganglah aku.. 
Jangan biarkan aku jatuh..
Peganglah aku..

If only you know..
But.. you'll never know.. 

N.Abdullah
@1108hrs, 20032023

#Mr.Moon And Mrs.Sun




Ulasan